Alla inlägg under april 2012

Av Natalie och Frida - 22 april 2012 15:55

Heey!

Idag har vi inte gjort nåt speciellt. Det vanliga.   Vi har gått ned på konsum och köpt ägg + tuggummi. Fråga inte varför... :s Nu satte sig Nollan för att spela Nintendo DS. - Kirby Rainbow grejjsimojjsis. Amen ja, vi somnade kanske kring halv 2 igår. Fast Nollan somnade lite tidigare, för jag spelade lite. ^^ Men sen paff så somnade jag med. Väldigt trött var jag! Men vi bloggar mer kanske idag, eller imorgon!

- Nollan & Fjanten

Av Natalie och Frida - 21 april 2012 21:23

Tudeluu!

Fjanten hääär! Nollan ska sova hos mig ikv. Nästa gång blire väl att jag sover där! Jag var på disco igår. Nollan kunde inte komma.. Men vi ska nog vara uppe ganska länge ikväll, blogga lite o så. ;) Just nu sitter vi och ser Kvällen är din med Emma och Nollan, men det är snart slut. Men jag vet, vi bloggar typ ALDRIG! Men jag bloggar mest på denna blogg, och Nollan på denna! Om vi inte bloggar här, läs gärna våra andra bloggar! :-)


Men ska gå nu, tuuudeluuu!

 

 

- Fjanten

Av Natalie och Frida - 21 april 2012 21:12

Förlåt att vi inte har bloggat så mycket men frida glömmer bort våran blogg så är det nästan inte att vi har en blogg till sammans. men skit i det ialafall vi har varit med Felicia,Emma och Emilia!







men nu ska jag gå senicksen/nollan(=

Presentation


Hallojsan! Vi är 2 roliga typer som gillar att ha skoj! På denna blogg kan ni följa våran resa i livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards